Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
01:00:00 | 25 | 02:24 | 25.00 | 0 | 0 | 0 | 155 | 141 |
ez attó függ, mennyit áldozol a görgőre. Az egyszerűbb görgőknél "érzésre", a drágábbaknál már van valamilyen mérce. Anno, amikor görgőztem, egyszer állítottam be a hátsókeréknél a görgőt. Mármint, hogy mennyire "surolja". A kézi kütyüt/re pedig (nekem fekete állítókar van) fehér hibajavító festékkel festettem beállítási pontokat, hogy tudjam mihez viszonyítani. De, azt tapasztaltam, h pl. ha a középső bejelőlésemhez akartam állítani, nem volt ugyanaz az "ellenállás" ha a nehezebb-ből húztam a könnyebb felé, mint amikor a könnyebb-ből (melegítésnél) fokozatosan nehezítettem. Ilyenkor könnyebb maradt, míg "visszafelé" nehezebb. Ezt mások is tapasztalták. Szóval, nehéz ua terhelés a semmire beállítani. A megoldás a görgő, amit Wattot mér, csak az kicikét drága.
Odáig rendben, de hogyan állítják be az alap nehézségi szintet?
Mert ugye ez csak viszonylagos távolság, a kerékfordulatból számított távolság.
Nem mint ha annyira fontos lenne.....
hát én is csak írni szoktam, de egyébként úgy, hogy a km órát a hátsó kerékre teszik
Egyébként hogy mérik a pontos távolságot? Én csak írtam valamit.
én is behoztam már a kereket, hogy lecserélem, s összeteszem a görgőt :)
Daniloo 5059 napja
Köszi!
Erre gondoltam én is.
Olvastam valahol, hogy kb 190w szükséges 34 km/h eléréséhez, ha tudom a wattos teljesítményt hozzávetőleg ki lehet számolni a sebességet.
Most nem vagyok azon szinten, hogy ez nagyon izgatna. Jó ez ami van, ez sem volt annyira occó.