Kapaszkodó

Ultrabalaton biciklivel

prókátor | 2011-06-26 11:48:25 | 7 hozzászólás

Pár napja tököltem, hogy el kellene indulni az UB-én bringával. Pénteken eldöntöttem indulok és kész!Délután leugrottam Tihanyba és beneveztem.

Reggel útközben láttam a futókatKöveskál és Zánka között.Kiabáltam integettem! Pont beestem a 9 órás csoportos indulásra.Tihanyból a hegyek felé vettük az irányt, frankó 10 %-os emelkedők jöttek. A tüdőm majd kiszakadt. De nyomtam. Dörgicse után én marha bementem az erdőbe országútival. Pár helyen tolni kellett.Zánka után végre újraaszfalton aztán lehetett  szépen haladni .Iszonyú szél fújt ami egésznap rendesen.Nemesgulács környékeén értem utol a futók egy részét majd aztán Balatonfenyves körül előztem meg az elsőt akkor ez  Bogár Jani volt. Félelmetesen küzdöttek! Heorikus !Én meg kényelmesen tekergettem.Csaba nevű sporival összeálltunk és együtt toltuk le kb a felétől. Megálltunk a frissitő pontokon. az ellátás jó volt de kénytelenek voltunk beiktatni sör pihenőket is a meleg és mindent kiszárító szél miatt.

A végén éreztem a lábaimat. A bringám közepesre vizsgázott a hajtás rendben volt de a nyereg az szar. Állandóan megmozdult. Meghúztam és 10 perc már mozgott. Nem volt kellemes. Nyomott itt és ott. A felszerelésem O.(D SZ)C olcsó (de szar) cucc.

Örültem hogy beértem. 212 kili bringával alig egy hónap komolyabb ( fél komoly)tekerés után. A lényeg ! Jól éreztem magam, jó volt a társaság, jókat dumáltunk.Nagy futokat láttam küzdeni. Kellemesen elfáradtam(na jó! mint állat úgy kivoltam)

Az első triatlon verseny!

prókátor | 2011-06-13 10:51:19 | 7 hozzászólás

Már régi vágyam, hogy végre elinduljak egy jó kis triatlon vesenyen.Nem is olyan régi mert csak 2 éve sportolgatok. Igaz azóta sok minden történt túl vagyok pár maraton futáson és körbe futottam a Balatont is.

Pár hete sikerült végre vennem egy országútit. Na nem egy csiri vir drága jószágot hanem egy olcsó de nekem különösen kedves darabot, hiszen Ő az első.Rögtön el is kezdtem tekerni vele. Nagyon élvezem és ez is egy nagyon jó sport.Miután tekertem pár hetet felbátorodtam. Mi lenne ha.. beneveznék egy versenyre. George spori bíztatott próbáljam ki.A balatonfüredi versenyt néztem ki magamnak.Szombaton eldöntöttem. Megyek!

Reggel felkeltem és bringára pattantam és irány Balatonfüred. Ja! Azt már este eldöntöttem, hogy bringával megyek le és vissza is.Tapolcától kicsit több mint 50 kilire van a bringaúton Balatonfüred. Legurultam, útközben gondoltam ez nagy baromság volt mert a sok dimb-domb a szél kiveszi az erőt belőlem. Mindegy , nem nyerni megyek hanem tapasztalni.

Füreden már jó hangulat és sok profi és amatör spori gyülekezett.Beneveztem gyorsan aztán csak tátottam a számat a sok menő brigán és csiri viri triatlonos cuccon és thermo ruhán.Azt is láttam, hogy jó sok fiatal srác nevezett, de volt egypár idősebb spori. Na, legalább nem leszek egyedül.

Elindult az elit verseny . Hú ezek a fiatal srácok és csajok borzasztóan tudnak! Nagyon gyűrték a habokat. Száguldottak a bringával mint a szél.

Megnéztem , hogy mi a franc az a depozás. Párszor körbe jártam a depót. Ja csak ennyi! Be kell pakolni a cuccot a helyedre! Jól van ez menni fog.

Szólitották az amatöröket depóba. ellenörzés aztán totyorgás a kikötőben. Én természetes anyagból növesztettem magamon neoprémet szörzet formájában és csak azt viseltem meg fürdőgatyát és úszószemüveget. Duda és ugrás , ami egy jó segges formára sikeredett. A tolongást elengedtem és mellben és időnként gyorsban úszkáltam. Na a végére is kerültem a mezőnynek. kb 8 voltam. Hátulról. Utóbb megbántam mert nem fáradtam el semennyire sem.Idén még alig úsztam.

Depózás. átöltöztem kényelmesen. Felvettem egy félhosszú nadrágot a futócipőmet egy technikai pólót. Ja a bringámon sima pedál van nem patentos, erre még nem jutott keret. A brigázás kemény volt. Mindenki nyomta mint állat(bocs) Akkor tapasztaltam meg, hogy ezt nyomni kell ahogy a csövön kifér.Sokan leelőztek. A 2. körtől én is előztem már pár sporit. A sok emelkedő természetesen megfogott mindenkit nem is tudom mennyivel mehettek a legjobbak. Száguldottak! Izgalmas és fárasztó volt. A végére előbbre kerültem szerintem kb 6 hellyel.( Bevallom az utolsó körben számoltam a mögöttem lévőket.)

Depó. Na ez most egyszerő volt mert a bringát a helyére toltam lekaptam a (tescos) sisakom és futás a pályára. Na futás az erősen túlzó kifejezés. A hátam egy kicsit oda volt. Az első pár lépés az mint bádogember lépései aztán ..elindultam. A futás az jól ment szerintem. Most futottam ilyen rövig és "keringős" pályán. Egyenes volt de 6 kör az uncsi egy kissé. A frissítés az nem volt túl jó, csak vízet adtak. Azért ilyen melegben ennyi mozgás közben izó és egyéb is kelltt volna. Na a futás. Beálltam egy tempóra és szépen lekocogtam.50 perc lett a futi. Az nekem jó szint.

Izgalmas és jó verseny volt. Megfertőződtem!

A verseny után beszélgettem két sporival aztán irány haza. Persze biciklivel Tapolcára. Most leváágta egy kanyart ezért valamivel rövídebb volt az út. A táj az gyönyörű volt most is akár csak reggel.Útközben egy ( na jó kettőt) sört ittam . Kellemesen elfáradva értem haza.