Futógépház
Végre ismét reggeli futás
sepi | 2006-08-28 11:11:17 | Nincs hozzászólás!

Ma reggel ismét sikerült ami már nagyon hiányzott. Kimentem reggel futni. Ehhez mondjuk nagy szükségem volt penre, aki a szó szoros értelmében kirugdosott.Smile Csak 6 laza kilit terveztem, de végülis 8 lett sőt még mentem volna tovább is, csak hát meló is van a világon... A hétvégén nagyon motiváló volt ez a sok hosszútávú verseny, úgyhogy bűnös gondolatok (sötét oldali gondolatok) kezdenek megfordulni a fejembenSmile.

Az oldalon is történnek hamar változások. Két statisztika már elkészült, némi dizájncsiszolás is, meg új kalkulátorok is lesznek.

Ja és klikk ide a mai edzésemet megnézni. Bár semmi különös nincs benneSmile

Laza kellemes bringa
sepi | 2006-08-26 20:29:55 | Nincs hozzászólás!
Kimentünk pennel egy laza bringázásra. Csak Vácig és back kényelmesen. Utána kis gimnasztika, meg fekvőtámasz meg hasizomerősítés volt (meg kell csinálnom a fittness részt is az oldalonSmile
Ez a hét edzés szempontjából nem volt az igazi. Némi tornázást kivéve hétköznap semmit sem tudtam edzeni. Az meg nem jó. Azért remélem a jövőhét jobb lesz.
Még Skóttal sem mentünk a hosszú bringára.
Viszont elképesztő amit Ákibácsiék művelnek az alpokban, meg amit a Nagyatádiak produkálnak... Elképesztő és egyben motiváló is... No majd jövőre talán én is elmegyek Nagyatádra és majd jó kis blogot írok belőle.Smile Mondjuk ehhez a főnökeimnek is lesz egy-két szava itthon is és a melóhelyen isSmile. Mindenesetre jó kis blogot lehetne belőle írni.

Egy jó hosszú bringa

sepi | 2006-08-20 14:54:43 | Nincs hozzászólás!
Ma reggel - mostmár kijelenthetem, hogy jó szokásunk szerintSmile - Skóttal indultunk el tekerni. Előszőr csak indultunk volna, mert miközben fújtam felfelé a hátsó kereket egyből defektes lett 6 bar nyomásnál. A szelep mellett szakadt szét a gumi. Gyorsan kicseréltem de csak nagyon hosszú szelepű belsőm volt és aggódtam, hogy nem lesz jó, de Skót megnyugtatott, hogy ne parázzak, hanem hajrá. Úgyhogy hajrá volt. Eleinte úgy terveztük, hogy eltekerünk Párkányig, ott eszünk majd valameddig visszajövünk és vonatra fel. No a vonat kimaradt, de sebajSmile. Nagyon jót ettünk Párkányban és kiittuk az éttermet a Cola és Cappy készletéből.

Jó tele hassal áttekertünk Esztergomba, de ott hatalmas tömeg volt, úgyhogy lépésben, majd sétálva vágtunk át a zsibvásáron. Kerüljétek a kerékpárutat Esztergomtól visszafelé, mert katasztrófális a minősége. Gyorsan vissza is mentünk a 10-esre és elkezdtünk egész jó tempót menni. Amikor Skót állt az élre majd kiköptem a tüdőm hátul. Azt kell mondjam, hogy versenylovat evettSmile. Mindenesetre ezen a részen jóval 30 fölötti átlagot mentünk. Tahitótfalunál átvágtunk a szigeten (nem-nem azon, hanem a Szentedrein)Smile. Aztán egy gyors kompozás, meg fél liter jéghideg cukros lötty fél percen belüli eltüntetése után már csak egy 10-es volt vissza, amiek a végén Skót úgy gondolta, hogy 120 fölött itt az ideje a gyorsításnak és pár kilit 38-40-el toltunk. Elhatároztam, hogy Skót legközelebb nem kap cukros löttyötSmile.

Itthon rekord idő alatt lement egy sör majd be a kádba. Most meg dolgoznom kellene a site-on, de kezdődnek a kajak-kenu döntők, úgyhogy ma így marad ahogy van...

Jó szurkolást!
Jó kis nap...
sepi | 2006-08-19 19:58:05 | Nincs hozzászólás!
A mai nap egész jól sikerült. Terveztem egy rövid úszást és egy laza futást. Az úszás mondjuk nem jött össze mert nem fértem be a medencébe a gödi strandon.Smile Gondolkoztunk rajta, hogy átmegyünk Vácra, de nem fért már bele az időbe. Inkább kimentem egy laza futásra a gödi terepre, ami nagyon jól esett. Mondjuk elő is készültem rá rendesen a motivációs 10-es listából:-) Holnap Skóttal tervezünk egy hosszabb bringát. Reggel indulunk elég korán és ha minden összejön eltekerünk Párkányig és back ameddig bírjuk legalábbis. Kint meg kajázunk egy jót.

Ma kiraktam az első két kalkulátort. Ahogy nézem rendesen rákattantatok, de ezért csináltam:-)
A statisztikákkal továbbra is szívás van, jobban mondva nem a statisztikákkal, hanem a grafikonokkal. Kiválasztottam egy jó kis flashes toolt, erre az nem kezel dátumokat és időt.Frown Az meg hülyén néz ki, hogy nem 5:20-as, hanem 5.33-as tempóval fut az emberSmile Úgyhogy dobhattam ki a jó kis engine-t amit köré írtam, és most egy másik cuccal (jpgraph) küzdök. Ez bonyolultabb kicsit, de ha meglesz (még pár nap) akkor nagyon király lesz. A főoldal fejlécét egy icipicit újradizájnolta (de szép szó:-) pataporc, úgyhogy hét elején ott is lesznek újdonságok.

Jó sportolást és naplózást!
Megvolt a hétköznapi edzés!!!
sepi | 2006-08-16 13:26:26 | 3 hozzászólás
Megállapítottam, hogy fejlődőképes vagyok. A sok-sok nyavajgás után már múlt héten is ki tudtam menni hétköznap egyszer sportolni, tegnap meg már odáig fajult a dolog, hogy reggel mentünk úszni. Figyelembe véve, hogy a reggeli bootolási sebességem 1 IQ/10 perc ez hatalmas fejlődésnek tekinthetőSmile Ja és persze 50-ről indul...
Mindezeken felbuzdulva (meg amatőr laza futásain), ma este kimegyek egy laza hatosra. Azért a biztonság kedvéért ideírom, hogy ha minden összejön, csak hogy legyen mire hivatkozni, ha mégsem.Smile

Az oldalról is néhány szót: végre valahára sikerült belőnöm otthon a grafikon készítő részt. Flash-ben fogja legyártani a grafikont, tehár flash 6 kell majd hozzá, de gyanítom ez nem jelent majd problémát senkinek. Ma este megpróbálom kirakni, hogy legalább egy statisztikán megnézzük a működését élesben is. Picit át fogjuk szabni a főoldalt is, hogy a fontosabb hírek, cikkek hangsúlyosabb szerepet kapjanak.
Remek mozgalmas hétvége!
sepi | 2006-08-06 10:07:14 | 3 hozzászólás

Végre megcsináltam amit elterveztem. Néhány hét szünet után kimentem futni egy laza 6-osra, ami tényleg lazára sikerült. Nagyon jólesett, szívesen mentem volna többet is, csak várt a család az ebéddel.

Ma Pennel és Skóttal indultunk egy hosszabb bringázásra. Terv szerint 80 körül szerettünk volna menni, de már induláskor látszott, hogy ezt nem ússzuk meg szárazon így úgy döntöttünk, hogy a rövidebb körnek vágunk neki és meglátjuk milyen lesz az idő. MegláttukSmile. More or less sz@rrá áztunk úgy Veresegyház magasságában és ez kitartott hazáig. Így aztán egy kellemes 52 kili lett majdnem 27-es átlaggal. Végig elől mentem, amíg penék chateltek hátul a szélárnyékban, bár Skót teljesítményét sem szabad lebecsülni, hiszen szinte végig szórakoztatott minket.Smile Jövőhéten újra megyünk... Most meg egy picit dolgozom is a site-on, úgyhogy csak annyit mondok bátran töltsétek fel a képeiteket...

Ha érdekelnek a részletek nézd meg az edzésnaplómban.

Elkészült a naplóbetekintés és készülök futni isSmile
sepi | 2006-08-04 17:39:12 | 1 hozzászólás

Hosszú vajúdás után sikerült megcsinálni, hogy be lehessen nézni más publikus edzőnaplójába. Ahogy látom nagy siker sokan nézegetitek. Már csak az kell hogy az én edzésnaplómat is nézzétek, tehát, hogy kimenjek futni vagy bringázniSmile Skóttal tervezünk egy vasárnap reggeli bringát, holnap reggel meg kimegyek futni. Mármint nagyon reggel azt azért nem, de szerencsére nincs is nagyon meleg most. Úgy látom nem sokan hasznájátok a terv állapotot az edzésen ezért mindjárt felviszem a hétvégi edzéseket tervként. Így legalább kevesebb eséllyel halasztom el.Smile
Készülünk egy motivációs cikkel is hamarosan ahol a magamfajta sokat dolgozókat próbáljuk meg motiválni valahogy. Kíváncsi vagyok, hogy sikerül.
Mindenkinek jó sok sportolást a hétvégére!!

Kevés sport, sok meló
sepi | 2006-08-02 06:56:28 | 2 hozzászólás

Hát eddig ez a hét sem úgy alakul ahogy szeretném. Igaz a hétvégén volt egy érzésre remek úszásom, de azóta semmi. Ráadásul a ma reggeli bringázásunk is elmaradt Skóttal minden fajta viharok, meg egyéb gagyi kifogások miatt (BTW, Skót szombat reggel egy 80-100 kili?Smile)
Holnap és holnapután reggel viszont úgy tűnik ki tudok menni a szigetre és végre lerakom az asztalra azokat a nagyon hiányzó reggeli futásokat.
Némi fejlemény magáról az oldalról is:
A héten elkészülnek a bannerek és elindul némi hirdetési kampány is, ami bizonyosan erőteljesen megnöveli a felhasználóink számát. Bitor remek 5lete, miszerint lehessen egy az egybe belenézni más publikus edzésnaplójába szintén meglesz a héten. Elkészült az edzőhely és edzőtípus statisztika is, az is egyszerre fog kimenni. Már fejlesztem az eseménynaptár részt is, de az még 1-2 hét legalább. Az üzeneteket számát mindenhol ki fogom rakni (cikkek, listák, edzések blogok), csak még tesztelem a mamcache részt, mert db-ből nem akarom direkt lekérdezni mindig.
A blog oldalakon ki lesznek listázva az utolsó hozzászólások is hasonlóan más blogokhoz.
Egyszóval épülünk, szépülünk.Laughing
De azért Ti is hozzatok magatokkal még egy embert az oldalra...Wink