Sportos életem
Edzőtábor
devilv8 | 2008-08-27 09:18:46 | 4 hozzászólás

1nap

Na eljött a csütörtök reggel, indulni kell az edzőtáborba, de nincs kedvem felkelni:) mobilom ébreszt 10-kor ki az ágyból. Hát jó, fél óra múlva start. Még megáltunk Egerben a Tescoban Kínait enni:). Majd tova. A kis erdei út végén ott a "kis" házikó, fiatal sportos emberek vannak, asszem megjöttünk. Gyorsan kipakoltam , és már indultunk is kajálni. oj dr, mondta mindig hogy 50 kili vár reánk csak nevettünk, de azért senki nem evett pacalt, vagy hasonlót. Baktatunk fölfelé megjött Zilaci és Tiavirág is. Egy pici ejtőzés és máris start első edzés, laza hegyi 10 km.Jókedvűen beszélgetve, a Mátra homokos emelkedőin. Visszaértünk nyújtás, a kuyta rámszált nem tudtam nyugodtan nyújtani. Na de éhesek vagyunk és kaja sehol, innen még volt pár óra a tűz körül, söröztünk kolbászt csipegettünk ahogy egy wellness hétvégen azt kell. Bementünk megkajáltunk én elfáradtam mentem aludni, de a többiek énekeltek. oj dr-nek és Vikinek itt megtestesült az álma, nekik karaoke cucc kell karácsonyra az tuti.

2.nap

Reggel8 óra,így hajnalban már rég keltem, utolsóként kikeltem az ágyból, egy müzli szelet és a gépházhoz csatlakoztam eftomival és feleségével kaját kunyerálni. Zilaci nyugott hangal mondja tervet Galyatető, annyira nyugodtan mondta hogy fel se fogtam, fél perc múlva leesett hopp az nem gyerekjáték. Na de start! Lassú kocogással az elején aszfalt, de emelkedő kezdetétől murva. oj dr-el az elején futottunk ott ahol már sétáltak a lustaságok), de nagy részét mi is sétáltuk nagyon durva meredek volt, a végén megegyeztünk az utolsó 20m-en hogy itt már emberek vannak lássák hogy futottunk. Fent összevártuk egymást, a biciklivel érkező Vikit is. Innen le a vezér szerint. Egy víztározóig, de ott mondta hogy kilátó fáradtan megint senkink nem esett le hogy az felfelé van. Szóval felfutás ismét. Kilátó lepihent, most nem fogad érdeklődőket. Így  hát tova haladtunk lefelé. Hamar meg is érkeztünk a szálláshoz. Az utolsó 1.1km mindig emelkedik a végén nem esik túl jól. Zuhany és goo kajálni. Ja közbe megjöttek a táborba a péntekesek. Végre leülnék de ránézek az órára az mondja futás! hát átvedlettem és start váltóverseny. Nyertünk egy pezsgővel gazdagabb lett a csapatunk. Hát már majdnem kész a  kaja, sepifőszakács főzött. Beültünk enni. Megint karaoke.

3.nap

Reggel nyolc hajnali kelés, hát ez nem jött össze, fussunk neki mégegyszer, 8:15 reggeli kelés, eszembe jutott a micimackó zenéje, kiugrom az ágyból s a barátom már vár reám. 8:30 már ülő póz de még az ágyon:) Hát jó goo kajálni. Kicsit emésztenék, hát jön a parancs futás. Elmondják Kékes, az gondoltam az jó úgy is voltam Kékes csúcsfutáon:) Hát aszfatot 300m-en át láttunk. az elején egyedül futottam, majd összevártuk egymás a Vörösmarty pihenőháznál. Köcsög csaj felmosott és nem mehettünk be csak később, így vártunk. na mind1. Tova haladunk. zilaci elkezdett kicsit futni, tapattam utána jól esett a 4-4:30-as tempó kicsit terepen. Kis tó, szerintem mocsár. Innen meredek megint tapadok gyorsan felmentünk a turistáktól annyit hallottam ezek hülyék. Ketten értünk fel a csúcsra zilaci és én. Vártuk a többieket. Be az étterembe, biciklisek sehol. Na de gondoltuk a csatában vannak áldozatok, így elkezdtünk enni. Majd kiderült hogy ők a másik oldalon vártak. 2 felé indultunk le. amiből kisvártatva 3 lett. eftom és mjoci lánya elnézte a elágazást vagy valami hasonló. Ereszkedünk mi5-en megint rossz bandában vagyok. Leértünk Parádhutára, látunk egy hegyet oj dr mondja gyanús hogy az rossz helyen van. Én reménykedtem hátha arrébb megy avgy valami hasonló, de felfelé indul a futás. Lefelé gyönyörű fenyves úton jöttünk. Majd fel a szálláshoz. Nyújtok, kutya megint nem hagy. Fürdés, kaja, és hát lepihiznék, de jön a parancs futósuli hát nagy örömmel kezdek neki mert tudom hogy tészta a menü amit imádok. Futkostunk körbe körbe, meg össze vissza a beépített profik pedig mondták mit csinálunk rosszul. Vacsi! Mennyei 3X etttem is. Karaoke ismét, kártya party, majd alvás. Ja ilyenkor már esett az eső.

4.nap

Reggel nyolc kelés, gondoltam magamban ez vicc. De tíz perc alatt felültem, és még 10 alatt már áltam, na ez sima volt.  Kaja, és start, voltak akik megilyedtek az időjárástól és azt hitték ezért vizesek lesznek. Kicsit dagonyáztunk, majd másztunk. majd futottunk. Majd a főnök szerint az esőtől nem voltunk elég vizesek, hát bele a patakba! a legjobb volt Csak az első lépés volt rosszérzés azután már élveztem. Kis gyerekek ugrálnaka  vízben ez volt látható kivülről. Hazafelé kellmes érzés volt, átmelegedett a cipőmben a víz:) Megint futottam a főnök mögött. Majd felfutás a házhoz utoljára! Az utolsó 300m-en malackával futottam had lobogjon a füle. Nyújtás, blöki má megint nem hagy. Majd fürdés és pakolás. Legtöbben mentünk kajálni a közeli étterembe, aki nem attól könnyes búcsú. Lent egy óra kedélyes beszélgetés és evés. Majd mindenkitől könnyes búcsú, és vége! sajnos csak 4 nap volt.

Köszi a lehetőséget a szervezőknek,  egy jó banda volt ott, élveztem, gondolom mindenki más is aki ott volt.

Szilvásvárad
devilv8 | 2008-08-17 16:45:03 | 5 hozzászólás

Ma Szilvásváradon futottam az előzd meg a kisvasutat versenyen. Már tegnap este rosszul voltam, reggel köhögtem meg fájt a torkom, de küzdöttem és elmentem, gyógyszert sem akartam még bekapni a verseny előtt.

Ugorjunk:) rajt 3-an mentünk elöl az első bojban,  felfelé haladtunk az első 3,5 km-en Áron a triatlonista mint utóbb megtudtam, egy hirtelen lökészerű támadást indított amit én nem vettem át hanem lassan felfutottam, 3. lemaradt ketten haladtunk tova az első meredekik , ahol is lemaradtam. Lehet pont egy betegségnyivel voltam itt rosszabb, meg hát az utóbbipár hétben nem is futottam olyan sokat. Na ezen változtatok jövőhéttől, úgyis Parádon táborozunk:).Na szóval lassan nőtt közöttünk a távolság. Mire 3,5km-nél felértünk a réthez elvesztettem az elsőt, már nem láttam, de hátra néztem ott se volt senki. Lefelé nem tudok futni, Féltem hogy hátulról valaki feljön. Felfelé az időm 13:45 kb fél perc hátrányom volt. Innen néha hátra néztem és egyszer csak feltűnt a 3., hát muszály voltam gyorsítani! erőm végülis volt még. Végül ahogy beértem vissza Szilvásváradra, Dreher ingyen sört osztott a túristának, ordítottam a csajnak előre hogy S.O.S.-van gyorsan eggyett, inne már csak vagy 200m volt hátra és beértem. 26:54-es idővel. Lefelé csak kicsit voltam gyorsabb mint felfelé, azt tudom magamról hogy felfelé sokkal versenyképesebb vagyok mint síkon, de azért kicsit tanulnom kéne ezt a lefelé tempózást is. Megvártuk a többi célbaérkezőt és eredményhirdetés és irány haza. Anyámmal nem szeretek versenyre menni, inkább egyedül, de most velük mentem, És hát Vadnán kinézték hogy tóparti telket eladók, hát nem vettek egyett? szóhoz se jutottam, múltkor meg elugrottunk a közeli Kazincbarcikára a Tescoba és egy új VW-el mentünk haza. Pénzünk nincs de a bankot jól kihasználják:) Végülis egy tóparti telek, mingyá építkezni is akarnak. Na mind1 élveztem a futást:)